Kraj

Hortex rusza z kampanią TV soków tłoczonych

Marketer poleca dwa nowe smaki z portfolio.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtjjecbxLy2c%26feature%3Dem-subs_digest%22%7D
Wystartowała kampania telewizyjna soków tłoczonych z portfolio Horteksu. Producent wspiera dwa nowe warianty soków tłoczonych: jabłko z morelą oraz jabłko z bananem i marakują.

Za kreację spotu odpowiada krakowska agencja Opus B, za planowanie i zakup mediów – OMD.