Zagranica

Bud Light przechodzi rebranding z myślą o młodych

Szeroką kampanią w telewizji marka chce przypieczętować pozycję lidera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfObsuU8W5Rk%22%7D
Marka piwa Bud Light przeszła niedawno rebranding na rynku brytyjskim. Akcja była zorganizowana z myślą o próbie odmłodzenia grupy docelowej. Obecne rozległe działania w internecie mają za zadanie utrwalenie pozycji marki wśród liderów.

Marka piwa o niskiej zawartości alkoholu została ponownie wprowadzona na rynek brytyjski na początku tego roku po 16-letniej przerwie. Obecnie pozostająca w portfolio AB InBev, wcześniej należała już do dwóch kompanii.
Celem kampanii telewizyjnej jest ugruntowanie pozycji marki. Działania prowadzone są pod hasłem hasłem “Keep It Bud Light”. Za kreację odpowiada Wieden + Kennedy w Londynie.
30-sekundowa reklama będzie miała odsłony w krajowych kanałach telewizyjnych, trafi też do kin. Reklama jest częścią szerszych działań marketingowych realizowanych również w mediach cyfrowych, social mediach oraz w obszarze PR.

(Marketing Week)