M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Maciej Burlikowski | 24 października 2017, 06:00

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

W najnowszej kampanii serwisu VoD Showmax przygotowanej przez agencję Bridge2Fun występuje Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z kinowego hitu ostatnich tygodni, filmu "Botoks". W kilku krótkich spotach aktor wciela się m.in. w kobietę, nauczyciela i pracownika służby więziennej. W każdej historii zachęca do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu.

Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (senior copywriter), Szymon Demirkol (senior art director). Koordynację działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (account director) wraz z Tomaszem Milewskim (account supervisor).

Kampania będzie prowadzona w telewizji i w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,