Kraj

Herbapol promuje owocowe herbaty

Wystartowała kampania pod hasłem "I dzień smakuje lepiej!".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi-ssp701I1o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Herbapol SA wystartował z kampanią swoich herbat owocowych. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii podkreśla mocno owocowy charakter herbatek z linii Herbaciany Ogród.
Celem kampanii jest ukazanie smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła, oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te mogą umilić każdą porę dnia. Poszczególne sceny spotu prezentują przyjazną, rodzinną i bliska atmosferę – do zrealizowania nawet podczas spotkania biznesowego. 
Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem “Przyjemność. Masz to w naturze”. Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP, oraz w internecie, m.in. w serwisach takich jak Player, TVP VoD, Onet, Wp.pl i Interia.pl. Spot o herbatkach owocowych Herbaciany Ogród wyświetlany jest w wersji 30-sekundowej.
Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniego projektu. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe Oto. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.