M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fiat Chrysler przegląda agencje reklamowe do obsługi w rejonie EMEA

( red. ) | 24 października 2017, 06:00

Analitycy tłumaczą, że firma chce skonsolidować budżet reklamowy w jednym holdingu.

Fiat Chrysler dokonuje przeglądu agencji reklamowych w rejonie EMEA. Analitycy przewidują, że w planach jest konsolidacja budżetu w jednej spółce holdingowej. Obecnie Fiat Chrysler współpracuje z wieloma agencjami, w tym Leo Burnett we Włoszech, która zajmuje się kreatywnym kontem Fiata. Z kolei agencja FCA odpowiada za obsługę kreatywną marek Alpha Romeo, Chrysler i Jeep.
W ubiegłym roku firma przeanalizowała szacunkowy plan mediowy w wysokości 600 mln euro i przeniosła go z firmy Maxus (która jest w trakcie fuzji z MEC) do Starcomu z Grupy Publicis.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,