M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kasy Stefczyka promują się przez dobroczynność

Maciej Burlikowski | 24 października 2017, 06:00

Telewizyjno-radiowo-internetową kampanię przygotowała agencja Apella.

Ruszyła kampania oferty pożyczkowej Kasy Stefczyka "Ty pożyczasz – razem pomagamy" przygotowana przez agencję Apella.
 
Kampania promuje nowy produkt Kasy Stefczyka: Szlachetną Pożyczkę (RRSO: 12,20 proc.). Zgodnie z założeniami akcji każda Szlachetna Pożyczka to 50 zł przeznaczone przez Kasę Stefczyka na wybrany przez pożyczkobiorcę cel charytatywny. Dzięki akcji dofinansowanie otrzymają wybrane organizacje charytatywne.
 
W kampanii biorą udział osoby na co dzień pomagające innym: wolontariusze, działacze społeczni, osoby zaangażowane w indywidualną pomoc potrzebującym oraz przedstawiciel Kasy Stefczyka: Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania. Spoty pokazują, że jest wiele sposobów na pomaganie: można podarować innym swój czas, można wykorzystać własne umiejętności lub podzielić się posiadaną wiedzą. Można także – i tak właśnie w ramach akcji Szlachetna Pożyczka robi Kasa Stefczyka – przekazać konkretną pomoc materialną.
 
Głównym kanałem przekazu kampanii są spoty telewizyjne, które emitowane będą w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). Przygotowane zostały również spoty w wersji świątecznej, które będą emitowane w okresie Bożego Narodzenia. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie można usłyszeć także spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do spotów TV. W ramach nowej kampanii zaplanowano także zakrojone na szeroką skalę działania w internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL i BTL oraz działania w social mediach.
 
Agencja reklamowa Apella odpowiada za koncepcję i kreację kampanii, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, planowanie i zakup mediów. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje firma Looksoft.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,