Kraj

Spółka Town & City zmieniła nazwę na News Outdoor Poland

Firma reklamy zewnętrznej Town & City II SA zmieniła nazwę na News Outdoor Poland i wdraża projekt redesignu nośników swojej...

Firma reklamy zewnętrznej Town & City II SA zmieniła nazwę na News Outdoor Poland i wdraża projekt redesignu nośników swojej sieci. Jest to część ogólnoeuropejskiego projektu koncernu News Corporation, który zdecydował się na ujednolicenie nazewnictwa i wizualizacji swoich inwestycji w tym medium w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Oprócz Polski spółki należące do News Outdoor Group (jej siedziba mieści się w Moskwie) działają w Bułgarii, Rumunii, Czechach, Rosji i na Węgrzech. News Corporation rozpoczął inwestycje w reklamę zewnętrzną na “wschodzących” rynkach europejskich w 1999 r. Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej News Outdoor Poland dysponuje siecią 1722 tablic o formacie 6×3 m, 471 – 12×3 m, 66 – 12×4 m i 836 klasycznymi billboardami. Prezesem zarządu jest Andrzej Magdziak, który w 2004 r. zastąpił na tym stanowisku Paula Lathama. (JP)