M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IGRZ chce walczyć z prawnymi ograniczeniami reklamy

Serwis Dzienny | 21 marca 2005, 00:00

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przyjęła podczas pierwszej części walnego zebrania jej członków plan działań na najbliższe 12 miesięcy. Przedstawiciele...

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przyjęła podczas pierwszej części walnego zebrania jej członków plan działań na najbliższe 12 miesięcy. Przedstawiciele organizacji zamierzają skupić swoje wysiłki przede wszystkim na przeciwdziałaniu ograniczeniom reklamowym wprowadzanym przez władze Warszawy. Ponadto IGRZ chce podjąć działania lobbingowe na rzecz zmiany przepisów ustawy o drogach publicznych, która utrudnia stawianie nośników reklamowych w tzw. pasie drogowym. W związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi izba zamierza również wpłynąć na ostateczny kształt nowych przepisów o prawie budowlanym i związanymi z tym przepisami podatkowymi. IGRZ planuje także publikację raportów sprzedażowych (określających wielkość wydatków na reklamę zewnętrzną w Polsce), począwszy od 2006 r., co miesiąc, a nie jak dotychczas co kwartał. Druga część walnego zebrania członków izby odbędzie się w kwietniu br. (JP)

Czytaj więcej na temat: