Kraj

Giant reklamuje rowery na outdoorze

Już po raz trzeci i jak zwykle wczesną wiosną firma Giant Polska Sp. z o.o., producent markowych rowerów Giant, rozpoczyna...

Już po raz trzeci i jak zwykle wczesną wiosną firma Giant Polska Sp. z o.o., producent markowych rowerów Giant, rozpoczyna działania reklamowe mające przypomnieć konsumentom o marce przed rozpoczynającym się sezonem sprzedaży. Podobnie jak w ubiegłych latach kampania ma miejsce na billboardach, tyle że w tym roku zwiększono ich liczbę do 1200 lokalizacji w 32 miastach (w ubiegłym roku było to 700 tablic w 13 miastach). Reklamy wiszą na nośnikach Clear Channel Poland. W tym roku Giant Polska przygotował kampanię samodzielnie (w ub.r. współpracował z agencją Awangarda). Firma Giant nie ujawnia wysokości budżetu ani swoich wyników sprzedaży za ub.r. Według pisma branżowego “Magazyn Rowerowy” w Polsce sprzedaje się rocznie ok. 1,2 mln sztuk rowerów, a wartość tego rynku szacowana jest na minimum 400 mln zł. (MB)