M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opel z product placement w serialu AXN "Ultraviolet"

Maciej Burlikowski | 26 października 2017, 06:00

Producent promuje w ten sposób trzy modele: Crossland X, Insignię i Adam.

Opel Polska, importer i dystrybutor w Polsce samochodów tej niemieckiej marki, zdecydował się na product placement trzech swoich modeli: Crossland X, Insignii i Adama, w serialu pt. "Ultraviolet" produkcji kanału AXN (Sony Pictures Televison Network).

Serial, który właśnie startuje, jest emitowany w AXN w środy o godz. 22:00. Za reżyserię odpowiadają Jan Komasa ("Miasto 44", "Sala samobójców") i Sławomir Fabicki ("Miłość", "Zbrodnia 2"). W produkcję zaangażowani są także twórcy amerykańscy – producentami wykonawczymi są Wendy West ("Dexter", "Czarna lista") i Barry Josephson ("Kości", "Zaczarowana", "Bardzo Dziki Zachód").

 AXN zainwestował we wsparcie reklamowe premiery, o czym pisaliśmy tutaj.

Czytaj więcej na temat: ,