M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

New Age Media z coraz większym zasięgiem

Katarzyna Woźniak | 26 października 2017, 06:00

W związku z otwarciem kolejnym placówek siły kin Cinema City zwiększają się.

Sieć Cinema City w ciągu ostatnich kilku tygodni otworzyła w Polsce kolejne swoje placówki - w Galerii Północnej w Warszawie i w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. W związku z tym zasięg reklamy kinowej oferowany przez New Age Media zwiększył się o kolejnych 31 sal projekcyjnych, w tym salę Škoda 4DX oraz sale wyposażone w technologię Dolby Atmos. Aktualna oferta NAM w Polsce obejmuje 386 ekranów kinowych w 20 miastach. Cinema City w Galerii Północnej to pierwsze kino w Warszawie wyposażone w najnowocześniejszy systemem dźwiękowy Dolby Atmos.
Cinema City w Galerii Wroclavia jest jednym z największych kin w Polsce. Składa się z 20 nowoczesnych sal, w tym sali Škoda 4DX, pierwszej we Wrocławiu sali M IMAX oraz trzech sal VIP. Dodatkowo w trzech salach zastosowano system nagłośnienia Dolby Atmos, który zapewnia jeszcze lepszą jakość emisji filmów. W Cinema City Wroclavia z najnowocześniejszych  technologii korzystać może aż 3000 widzów jednocześnie.
W październiku br. w stolicy Czech Pradze również otwarto nowy obiekt kinowy sieci - Cinema City Chodov, który obejmuje 24 sale kinowe w tym: 3 sale VIP, 2 sale Super Screen oraz jedną salę 4DX.
W związku z tym międzynarodowy zasięg oferty New Age Media wzrósł do 1010 ekranów w 6 krajach Europy.

Czytaj więcej na temat: