Kraj

Delma Extra rusza z nową kampanią

Unilever wspiera swój produkt głównie w telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdXPI99i1Dn4%22%7D
Pod hasłem “Smak domowych kanapek”  rozpoczęła się kampania reklamowa jednej z najpopularniejszych margaryn w Polsce Delma Extra (15,7 proc. Value Market Share Margarine & Mix Total Poland (August 2016 – July 2017 – za: Nielsen Retail Panel). Kampania wspiera nową identyfikację wizualną produktu i otwiera nowy rozdział w historii marki.
Głównym nośnikiem nowej platformy jest spot TV. Kampania obejmuje również materiały reklamowe w punktach sprzedaży oraz emisję reklamy w internecie.
Za strategię i kreację komunikacji w mediach odpowiada agencja AdValue, za produkcję spotu Studio Orka, za projekt opakowań Edda, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.