M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare poszerza portfolio energetyka Black

Katarzyna Woźniak | 27 października 2017, 06:00

Debiut wesprze kampania w miejscu sprzedaży.

Firma FoodCare poszerza portfolio energetyka Black o wariant Black After Alcohol. Produkt zawiera glukozę, witaminę B, witaminę C i kofeinę. Black After Alcohol jest rekomendowany po spożyciu alkoholu, bo zmniejsza szkodliwe skutki jego nadmiernego spożycia, pomaga usunąć toksyny i szkodliwe produkty metabolizmu.
Sugerowana cena detaliczna za puszkę 250 ml to 2,20 zł. Produkt będzie również dostępny w opakowaniu typu "czteropak” w sugerowanej cenie – 7,99 zł.
Black After Alcohol będzie wprowadzany do sprzedaży równolegle: w Polsce oraz na świecie. Wejście produktu do sklepów będzie wsparte silną kampanią POS. Będą to materiały mocno akcentujące półkę oraz takie, które generują zakupy impulsowe. Kreację woblerów, standów, wieszaków przygotował wewnętrzny zespół FoodCare.

Czytaj więcej na temat: ,