M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals

Maciej Florek | 27 października 2017, 06:00

Polska agencja autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek - firmy SpinMaster.

Agencja TalentMedia w wyniku wygranego przetargu przygotowała kampanię na YouTube, która wprowadza na polski rynek zabawki Hatchimals. Marka Hatchimals należy do kanadyjskiej firmy SpinMaster, która w tym roku
weszła oficjalnie na polski rynek zabawkarski. TalentMedia przygotowało strategię, koncepcję kreatywną we współpracy z influencerami i plan mediowy kampanii na YouTube oraz kampanię produktu w Google Display Network i search. Do kampanii zaangażowani zostali młodzi youtuberzy, m.in. Hejka Tu Lenka i Cookie Mint.

TalentMedia odpowiada także za produkcję kontentu wideo, który na polskim kanale marki na YouTube ma już ponad 1,2 mln wyświetleń.

Czytaj więcej na temat: , , ,