Zagranica

Renault z kampanią na Halloween

W nowych kreacjach Publicisu wampiry i zombie mają takie same problemy w samochodach jak zwykli ludzie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrLHyxsqmuyU%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki Renault, która promuje ciekawe funkcjonalności w samochodach marki. Na potrzeby działań przez Halloween Publicis Conseil stworzył dwa spoty, w których występują wampiry, zombie i ludzie. Okazują się mieć te same problemy co ludzie. W jednym ze spotów para wampirów, karmiąc swoje dziecko krwią, brudzi tapicerkę. W ten sposób Renault promuje swoje łatwo zmywalne obicia siedzeń. 

(Campaign)