M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browar Namysłów wprowadzi do dystrybucji markę piwa Namysłów

Serwis Dzienny | 21 marca 2005, 00:00

Browar Namysłów zamierza wkrótce wprowadzić na rynek markę piwa Namysłów. - Początkowo skupimy się na regionie dolnośląskim i opolskim, gdzie...

Browar Namysłów zamierza wkrótce wprowadzić na rynek markę piwa Namysłów. - Początkowo skupimy się na regionie dolnośląskim i opolskim, gdzie działa browar. Długofalowo chcemy, aby Namysłów stał się najważniejszą marką piwną na tym obszarze - mówi Joanna Pondo-Konopek, kierownik działu marketingu Browaru Namysłów. Namysłów pozycjonowany będzie w segmencie piw jasnych pełnych na średniej półce cenowej, a więc jego bezpośrednią konkurencją jest marka Piast należąca do browaru Carlsberg Polska, która również jest najmocniejsza na Dolnym Śląsku. Launch produktu będzie na starcie wsparty wyłącznie materiałami BTL w punktach sprzedaży. Kreacją dla nowej marki, a także dla piwa Zamkowe Mocne, zajmuje się agencja reklamowa Open House wybrana na drodze przetargu, a obsługę mediową powierzono Effective Media. Joanns Pondo-Konopek nie zdradza, jakie są dalsze plany reklamowe wobec nowej marki, mówi natomiast: - W komunikacji marketingowej zamierzamy położyć nacisk na długą historię i tradycję naszego browaru. Browar Namysłów zamierza wesprzeć działaniami promocyjnymi także piwo Zamkowe Dark, wprowadzone do dystrybucji pod koniec ub.r. Zamkowe Dark jest według Pondo-Konopek pierwszym piwem na polskim rynku o smaku i zawartości alkoholu tradycyjnego jasnego pilsa, które ma ciemną barwę. Wartość budżetu marketingowego Browaru Namysłów na 2005 r. nie została ujawniona. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,