Nadal nie jest jasne, jak potoczy się dalsza kariera zawodowa Piotra Jagielskiego, dyr. kreatywnego JWT, po objęciu przez Darka Zatorskiego stanowiska dyrektora kreatywnego agencji reklamowej JWT w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (patrz DS “MMP” z 17 marca). – Decyzje w tej sprawie zostaną podjęte w ciągu dwóch tygodni – powiedział Will Egerton-King, chief executive JWT w Polsce. – Przedstawionych mu będzie kilka propozycji i po przeanalizowaniu wszystkich opcji wybierzemy najkorzystniejszą dla wszystkich. Egerton-King nie podał jednak, spośród jakich propozycji Jagielski będzie mógł wybierać. Piotr Jagielski pracę w JWT rozpoczął na początku 2004 roku, po odejściu Macieja Nowickiego. Wcześniej przez kilka lat był dyrektorem kreatywnym w agencji Lowe GGK, pracował także m.in. dla Marquarda i Canal Plus, przed przyjściem do JWT działał w ramach własnego butiku kreatywnego Projektor. (AMS)