Kraj

Różne możliwości Piotra Jagielskiego w JWT

Nadal nie jest jasne, jak potoczy się dalsza kariera zawodowa Piotra Jagielskiego, dyr. kreatywnego JWT, po objęciu przez Darka Zatorskiego...

Nadal nie jest jasne, jak potoczy się dalsza kariera zawodowa Piotra Jagielskiego, dyr. kreatywnego JWT, po objęciu przez Darka Zatorskiego stanowiska dyrektora kreatywnego agencji reklamowej JWT w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (patrz DS “MMP” z 17 marca). – Decyzje w tej sprawie zostaną podjęte w ciągu dwóch tygodni – powiedział Will Egerton-King, chief executive JWT w Polsce. – Przedstawionych mu będzie kilka propozycji i po przeanalizowaniu wszystkich opcji wybierzemy najkorzystniejszą dla wszystkich. Egerton-King nie podał jednak, spośród jakich propozycji Jagielski będzie mógł wybierać. Piotr Jagielski pracę w JWT rozpoczął na początku 2004 roku, po odejściu Macieja Nowickiego. Wcześniej przez kilka lat był dyrektorem kreatywnym w agencji Lowe GGK, pracował także m.in. dla Marquarda i Canal Plus, przed przyjściem do JWT działał w ramach własnego butiku kreatywnego Projektor. (AMS)