M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hortex wspiera reklamowo nowe zupy

Serwis Dzienny | 21 marca 2005, 00:00

Hortex Holding SA wprowadza na rynek nowe produkty w kategorii mrożonek - zupy: Wiosenną, Królewską i Wiejską - i wspiera...

Hortex Holding SA wprowadza na rynek nowe produkty w kategorii mrożonek - zupy: Wiosenną, Królewską i Wiejską - i wspiera je reklamami w pismach dla kobiet. - Od strony strategii i kreacji to wsparcie przygotowaliśmy we własnym zakresie - mówi Joanna Bujarska-Ciszek, dyrektor marketingu ds. mrożonek w Horteksie. - Nie jest to klasyczna kampania z jednolitymi layoutami w różnych magazynach - umieszczamy nasze produkty np. w przepisach kucharskich w pismach i w ten sposób je reklamujemy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Zaplanowano także wsparcie BTL-owe: degustacje w trakcie pokazów prowadzonych przez znanych kucharzy w galeriach handlowych, a także podczas promocji w sklepach. Nowe zupy Horteksu są sprzedawane w opakowaniach 450 g, a ich sugerowane ceny detaliczne wynoszą pomiędzy 2,85 a 3,50 zł. (MB)

Czytaj więcej na temat: , ,