Kraj

"Zima pod kontrolą" - Goodyear rusza z kampanią reklamową

Za projekt odpowiadają: agencja 19Południk i dom mediowy Arena Media.

"Zima pod kontrolą" - Goodyear rusza z kampanią reklamową
Producent opon Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. rozpoczyna sezonową kampanię reklamową.

– Celem naszej kampanii jest przede wszystkim wzrost świadomości marki oraz informowanie klientów, że oferujemy wysokiej klasy, technologicznie zaawansowane opony, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze – mówi Marta Kosyra, consumer brand manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Kampania poświęcona jest przede wszystkim oponom z serii UltraGrip na sezon 2017. Goodyear będzie się reklamował w internecie oraz w ogólnopolskiej kampanii billboardowej, która będzie prowadzona w 16 głównych miastach od 1 do 30 listopada br.

Za całą kreację (outdoor i digital) odpowiada agencja 19Południk, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Arena Media (Havas Media Group).