M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Shell autoserv podpisał umowę o współpracy z agencją Brand Republic

Serwis Dzienny | 21 marca 2005, 00:00

Firma Shell autoserv, sieć stacji obsługi pojazdów należąca do firmy Shell, podpisała umowę o współpracy z agencją reklamową Brand Republic....

Firma Shell autoserv, sieć stacji obsługi pojazdów należąca do firmy Shell, podpisała umowę o współpracy z agencją reklamową Brand Republic. Agencja ma działać jako zewnętrzny dział marketingu, planując i nadzorując wszelkie działania związane z reklamą i PR tego klienta. Wartość umowy nie została ujawniona. Przez ostatnie kilka miesięcy sieć Shell autoserv licząca 12 punktów w Polsce współpracowała z Brand Republic za pośrednictwem Domu Wydawniczego BB&P, który obsługiwał wcześniej stacje obsługi pojazdów Kwik Fit przejęte przez koncern Shell i przekształcone następnie w Shell autoserv. Właśnie z BB&P wywodzą się właścicielki agencji Brand Republic: Katarzyna Kubicka i Agnieszka Szumielewicz. Spółka Brand Republic została założona w sierpniu ub.r. Katarzyna Kubicka ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania i Marketingu (specjalizacja public relations), pracowała między innymi w firmie Hator - agencji reklamy wielkoformatowej, współpracowała z British Council, a od stycznia 2001 r. była związana z BB&P. Pełniła tam funkcję account executive, a następnie account directora i zajmowała się klientami Autotest i Shell autoserv. W czerwcu 2004 r. zakończyła współpracę z BB&P. Agnieszka Szumielewicz ukończyła Instytut Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim, odbyła staż zawodowy w First PR, następnie pracowała w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim jako koordynator kampanii akcesyjnej. Później przeszła do BB&P, gdzie na stanowisku account executive zajmowała się m.in. parkiem logistyki i biznesu Poland Central. Brand Republic jest agencją full service. Dotychczas jej klientami oprócz Shell autoserv były firmy Autotest, Neko i Grupa SEB. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,