Kraj

Rusza druga odsłona kampanii Etopiryny

W piątek ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej leku OTC Etopiryna, którą na zlecenie producenta - firmy Polpharma - przygotowały agencja...

W piątek ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej leku OTC Etopiryna, którą na zlecenie producenta – firmy Polpharma – przygotowały agencja reklamowa Just (która kilka tygodni temu wygrała ten budżet w przetargu) oraz dom mediowy Universal McCann. Film reklamowy pt. “Dziękujemy Goździkowej” pokazuje bohaterkę w trakcie domowej krzątaniny związanej z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi – wybawieniem od bólu głowy i tym razem okazuje się reklamowany lek. Pierwszy etap kampanii z Goździkową trwał od marca br. (w telewizji i radiu), a w ramach akcji skierowanej do farmaceutek z okazji Dnia Kobiet przedstawiciele handlowi Polpharmy rozdawali sprzedawczyniom w aptekach goździki. Agencja Just przygotowuje już kolejne odsłony kampanii Etopiryny. (MB)