Kraj

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic

Działania dotyczą nowego serialu "Długa droga do domu".

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic
5 listopada br. o godzinie 21.00 na kanale National Geographic odbędzie się premiera pierwszego odcinka serialu fabularnego “Długa droga do domu”, powstałego na podstawie książki Marthy Raddatz. Emisji nowej produkcji towarzyszy kampania medialna realizowana przez Mindshare Polska w internecie, telewizji, radiu oraz prasie.

Fabuła ośmioodcinkowego serialu “Długa droga do domu” skupia się na wydarzeniach, które rozegrały się 4 kwietnia 2004 r. w Iraku. Zdarzenia z tego dnia zapisały się na kartach amerykańskiej historii wojskowej jako “czarna niedziela”. Tego dnia pluton żołnierzy z 1. Dywizji Kawalerii z teksańskiej bazy Fort Hood wpadł w zasadzkę, a walka z wrogiem trwała tyle, ile akcja serialu – osiem godzin. W dniu premiery wyemitowane zostaną dwa odcinki: o godz. 21:00 oraz 22:00.

Kampania reklamowa produkcji będzie prowadzona w telewizji, ogólnopolskich stacjach radiowych, prasie, a także w wybranych portalach i serwisach internetowych oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii telewizyjnej będą emitowane billboardy sponsorskie oraz 30-sekundowe spoty na kanale Polsat oraz stacjach tematycznych Grupy Polsat. Do promocji w internecie wykorzystane zostaną 30-sekundowe spoty wideo, które będę wyświetlane m.in. kontekstowo na platformach YouTube oraz Filmweb. Oprócz standardowych spotów wyemitowane zostaną również spoty interaktywne. Wykorzystano także reklamy kanwowe na Facebooku. Dodatkowo serial będzie wspierany w prasie w grupie magazynów telewizyjnych.