M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather agencją full service dla firmy Decathlon

Katarzyna Kacprzak | 6 listopada 2017, 06:00

Do tej pory dla tego klienta pracowały agencje PZL i K2.

Po trwającym blisko miesiąc procesie przetargowym Decathlon wybrał do stałej współpracy Ogilvy & Mather. Przedmiotem przetargu była kompletna strategia komunikacji oraz pomysł na platformę kreatywną, która będzie wykorzystywana przez retailera przez najbliższe kilka lat. W ramach nowej platformy Ogilvy przejmuje od PZL i K2 obsługę klienta kompleksowo – od klasycznej komunikacji ATL po działania digitalowe. Pierwszą kampanią wprowadzającą nowy format będzie kampania w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.

Decathlon jest kolejną, zaraz po Tesco, marką w obszarze retail obsługiwaną przez Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej na temat: , , , ,