Kraj

Credit Agricole promuje swój system ratalny

Kampanię "Ulubione raty Polaków" przygotowały Just i Arena Media.

Credit Agricole promuje swój system ratalny
Credit Agricole Bank Polska ruszył z kampanią reklamową w prasie pod hasłem “Ulubione raty Polaków”. Jej celem jest promocja systemu ratalnego banku – Credit Agricole Raty. Pretekstem do kampanii jest otrzymana nagroda Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 w kategorii systemy ratalne. Ponadto kampania ma promować Credit Agricole Raty jako najchętniej wybierany przez Polaków system ratalny.

Kampania realizowana w prasie potrwa do 12 grudnia 2017 r. Działania obejmują 10 emisji w czterech tytułach: “Tele Tydzień”, “To & Owo”, “Polityka” i “Angora”. Kreację przygotowała agencja reklamowa Just, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zaś dom mediowy Arena Media (Havas Media Group).