M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolporter dołącza do programu lojalnościowego Mastercarda

Maciej Burlikowski | 7 listopada 2017, 06:00

Liczy na zwiększenie wolumenu płatności bezgotówkowych - obecnie kartami opłacane jest ok. 15 proc. transakcji.

Kolporter, dystrybutor prasy i operator sieci ponad 900 saloników prasowych, dołącza do programu lojalnościowego organizacji płatniczej Mastercard o nazwie Priceless Specials.

Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są premiowani punktami, które mogą wymieniać na nagrody. Za każde 5 zł wydane w salonie Kolportera klient otrzyma 3 punkty (podczas każdej transakcji kartą zarejestrowaną w programie). Punkty w programie Mastercarda można zbierać tylko podczas zakupów, nie są naliczane np. za przelewy między rachunkami czy wypłaty gotówkowe.

W programie Mastercarda biorą już udział m.in.: Carrefour, Decathlon, Douglas, Levis, Merlin.pl, Vistula, Wojas oraz Wólczanka. - Mamy nadzieję, że ten program wpłynie na wzrost liczby transakcji realizowanych przy użyciu kart płatniczych. Bardzo istotna, z naszego punktu widzenia, jest pełna automatyzacja procesu zbierania punktów - nie wymaga ona żadnych dodatkowych czynności ani ze strony sprzedawcy, ani ze strony kupującego. Po prostu klient jest automatycznie nagradzany punktami za to, że aktywnie korzysta z karty płatniczej - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Rocznie saloniki Kolportera notują ok. 70 mln transakcji, z których średnio ponad 15 proc. jest opłacanych przy użyciu kart płatniczych. Mastarcard nie ujawnia, ilu ma zarejestrowanych użytkowników Priceless Specials w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,