M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus promuje ofertę abonamentową w Plushu

Maciej Burlikowski | 7 listopada 2017, 06:00

Magnesem na klientów ma być propozycja smartfonu Huawei w ratach.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), rusza z kampanią promującą ofertę abonamentową (postpaid) pod jego drugą, tańszą marką - Plush. Wabikiem na klientów ma być propozycja smartfonu Huawei P9 Lite Mini w ofercie ratalnej za 1 zł "na start" (w sumie 24 raty po 29 zł, czyli 697 zł).

Tę ofertę operator będzie promował w ramach intensywnej kampanii reklamowej obejmującej telewizję, internet, radio i kina. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, spot wyreżyserował Wojciech Wawszczyk, produkcją zajęło się studio TFP (producent: Ryszard Kłosowski), planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,