Kraj

Hochland reklamuje swoje sery

Startuje wielokanałowe wsparcie serów żółtych tej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7s5C0D8vNWo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa serów żółtych marki Hochland (w plastrach). Główny komunikat dotyczy smaku i produkcji bez GMO, konserwantów i sztucznych barwników.
W tym tygodniu rusza również szeroka kampania online. Reklamę będzie można zobaczyć na takich portalach jak Google, Facebook, Instagram, YouTube oraz platformach VoD. Zaplanowano również wsparcie przez kluczowych influencerów oraz bloggerów. Nowe plastry serów żółtych Hochland i ich benefity funkcjonalne propagować będzie również na łamach portali kluczowych wydawnictw poradnikowych dietetyczka Agnieszka Leciejewska.
Cena rekomendowana za opakowane jednostkowe nowy serów żółtych Hochland to 4,49 zł za 135 g. Dostępnych jest 5 różnych smaków – Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona.
Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów – Value Media.