Kraj

Tyskie składa życzenia

Już po raz czwarty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuK74t3sdOtk%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Tyskie, już po raz czwarty rusza z jej kampanią pt. “Tyskiego najlepszego!”.

Na etykietach piwa Tyskie wydrukowano 23 różne życzenia w rodzaju: “Uśmiechu”, “Podwyżki”, “Zdrówka” czy “Najlepszego”. Tegoroczną nowością w akcji „Tyskiego najlepszego!” jest wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.

Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, digitalu i poprzez materiały POS w sklepach. Od przyszłego poniedziałku (13 listopada) w telewizjach będzie emitowany nowy spot reklamowy Tyskiego, w których bohaterowie marki, czyli Mazur i Mecenas będą życzyć wszystkim “Tyskiego najlepszego!”.

Nad kampanią pracowały: agencja Bardzo oraz duet Konqubinat – odpowiedzialni za spot, produkcją zajęło się studio Tank, udźwiękowieniem –  studio Juice, a postprodukcją – Studio Televisor. Za działania w digitalu odpowiedzialna jest agencja Hand Made, a za kampanię outdoorową – agencja Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów dla KP zajmuje się dom mediowy Zenith.