M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bahlsen rusza z kampanią Krakusków

Katarzyna Woźniak | 7 listopada 2017, 06:00

Właśnie wystartowała kampania 360 stopni.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 11 października, marka Krakuski z portfolio Bahlsena odświeżyła gruntownie opakowania swoich produktów. Właśnie wystartowała kampania wspierająca sprzedaż produktów z portfolio marki, a działania realizowane są pod hasłem "Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360 stopni będą widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki.
Nowym brand hero marki jest młody cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather, natomiast produkcję powierzono Papaya Films. Klasyczny utwór Jana Kiepury otrzymał nowe brzmienie za sprawą kompozytora Radzimira Dębskiego.
Kampania będzie miała odsłony w telewizji, internecie oraz social mediach, gdzie marka chce zamieszczać niestandardowe treści z udziałem nowego brand hero.

Czytaj więcej na temat: , , , ,