Tygodnik “Auto Świat” wydawany przez Axel Springer Polska jest wspierany akcją reklamową przygotowaną przez firmę marketing services Proximity Poland (wchodzącą w skład grupy BBDO). Celem kampanii “Porównaj i wybierz” jest wzmocnienie wizerunku tygodnika jako najbardziej opiniotwórczego pisma motoryzacyjnego w Polsce. Akcję rozpoczął trzydniowy e-mailing teaserowy skierowany do domów mediowych i reklamodawców. Jego wyjaśnienie zostało opublikowane w środę 16 marca br. w prasie branżowej. Kolejnym etapem kampanii jest akcja mailingowa – wybrane osoby z bazy danych otrzymają specjalnie przygotowany pakiet “Porównaj i wybierz” z najnowszymi informacjami dotyczącymi rynkowej pozycji magazynu. Proximity współpracuje z Axel Springer od stycznia br., kiedy agencja wygrała przetarg, którego celem było wybranie agencji do obsługi projektów BTL-owych (głównie typu BtoB) pięciu tytułów: “Forbes”, “Newsweek”, “Pani Domu”, “Olivia”, “Auto Świat”. Kontrakt dotyczy realizacji akcji marketingowych w 2005 roku. (AMS)