Kraj

Axel Springer realizuje kampanię BtoB tygodnika "Auto Świat"

Tygodnik "Auto Świat" wydawany przez Axel Springer Polska jest wspierany akcją reklamową przygotowaną przez firmę marketing services Proximity Poland (wchodzącą...

Tygodnik “Auto Świat” wydawany przez Axel Springer Polska jest wspierany akcją reklamową przygotowaną przez firmę marketing services Proximity Poland (wchodzącą w skład grupy BBDO). Celem kampanii “Porównaj i wybierz” jest wzmocnienie wizerunku tygodnika jako najbardziej opiniotwórczego pisma motoryzacyjnego w Polsce. Akcję rozpoczął trzydniowy e-mailing teaserowy skierowany do domów mediowych i reklamodawców. Jego wyjaśnienie zostało opublikowane w środę 16 marca br. w prasie branżowej. Kolejnym etapem kampanii jest akcja mailingowa – wybrane osoby z bazy danych otrzymają specjalnie przygotowany pakiet “Porównaj i wybierz” z najnowszymi informacjami dotyczącymi rynkowej pozycji magazynu. Proximity współpracuje z Axel Springer od stycznia br., kiedy agencja wygrała przetarg, którego celem było wybranie agencji do obsługi projektów BTL-owych (głównie typu BtoB) pięciu tytułów: “Forbes”, “Newsweek”, “Pani Domu”, “Olivia”, “Auto Świat”. Kontrakt dotyczy realizacji akcji marketingowych w 2005 roku. (AMS)