Kraj

Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją IProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.

Spółki Fotojoker i CEWE, należące do sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, rozszerzają współpracę z podmiotami wchodzącymi w skład Dentsu Aegis Network Polska. IProspect do końca roku przeprowadzi dodatkowo działania performance’owe oraz w VoD dla brandu CEWE, a także kampanię telewizyjną. W aktywnościach performance’owych wykorzystana zostanie afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content marketing. Zadaniem IProspect będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla CEWE.

Fotojoker i CEWE dołączyły do grona klientów Dentsu w 2016 r. Do tej pory agencja IProspect zrealizowała działania digitalperformance’owe dla Fotojokera, a także flightowe kampanie leadowe dla brandu CEWE.