M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Group Poland z interaktywnym klipem dla mBanku

Katarzyna Kacprzak | 8 listopada 2017, 06:00

Agencja w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy.

Grey Group i mBank przygotowali we współpracy z Natalią Nykiel interaktywny klip, którego mechanika ma nawiązywać do oferty banku. Wideo zostało stworzone przy wykorzystaniu technologii rozpoznawania twarzy, pozwalającej na zliczanie osób obecnych przed monitorem. Dzięki temu teledysk zmienia się w zależności od tego, ile osób w danym momencie go ogląda. Im jest ich więcej, tym bardziej plan, scenografia, kostiumy, choreografia i pozostałe elementy znajdujące się w kadrze są rozbudowane i różnorodne. Ma być to nawiązanie do promowanej przez Natalię Nykiel oferty mBanku opartej na mechanice member get member.

Kampania realizowana jest w kanałach digital. Teledysk przez 6 tygodni trwania promocji dostępny będzie na stronie mBanku, po czym trafi na kanał YouTube artystki. Za komunikację kampanii w internecie odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Klip można zobaczyć tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , ,