M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aldi kontynuuje opowieści o Kevinie Marchewce

( red. ) | 8 listopada 2017, 06:00

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci Aldi na Wyspach Brytyjskich.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 8 listopada 2016 r., brand hero świątecznej kampanii sieci Aldi na Wyspach został Kevin Marchewka. W tym roku sieć przygotowała kolejną odsłonę kampanii z jego udziałem. Narratorem filmu jest jeden z aktorów filmu o Harrym Potterze, Jim Broadbent. Tło muzyczne nawiązuje do lat 90. i filmu o Edwardzie Nożycorękim w reżyserii Tima Burtona. Za kreację filmów odpowiada agencja McCann. Kampanii świątecznej, którą ma szczególnie eksponować szeroki asortyment sieci, towarzyszy również akcja charytatywna. Konsumenci mogą kupić pluszowych bohaterów kampanii - zabawki marchewkowe Kevina i Katie za 2,99 funta. Dochód ze sprzedaży zabawek sieć przeznaczy na wsparcie instytucji, z którą współpracuje od lat - Teenage Cancer Trust.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,