Kraj

Kia koncentruje się na wsparciu sprzedaży modeli Picanto, Sportage i Rio

Koreański producent samochodów Kia rozpoczął kampanię prasową modelu Picanto. - Akcja ma raczej charakter taktyczny, a przekaz opieramy na dotychczasowym...

Koreański producent samochodów Kia rozpoczął kampanię prasową modelu Picanto. – Akcja ma raczej charakter taktyczny, a przekaz opieramy na dotychczasowym wizerunku Picanto. Przy okazji pokazujemy całe portfolio naszych samochodów – mówi Grzegorz Leśniczek, marketing manager Kia Motors Polska. W drugim kwartale firma zamierza przeprowadzić drugą falę kampanii launchowej nowego terenowego modelu Sportage. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami jest to jedno z dwóch najważniejszych wydarzeń marketingowych Kia w Polsce. Rozpoczęta w lutym br. kampania reklamowa wprowadzająca ten samochód na rynek obejmowała telewizję, prasę, radio i internet. Druga fala rozpocznie się najprawdopodobniej w kwietniu br., jednak szczegóły planowanych działań nie są jeszcze ustalone. – Zarówno termin jej rozpoczęcia, jak i szczegóły założeń komunikacyjnych zależą m.in. od tego, jak zakończą się dalsze prace ustawodawcy dotyczące podatku VAT – mówi Leśniczek. Jednocześnie zapowiada, że pod koniec drugiego kwartału należy spodziewać się drugiego najważniejszego debiutu Kia w tym roku – nowego Rio. Kreację działań dla Kia przygotowuje Upstairs Young & Rubicam, media wciąż jeszcze planuje i kupuje Mediaedge:cia (od czerwca br. zajmie się tym Media Direction OMD, który w marcu br. wygrał przetarg organizowany przez Kia w Europie). (MG)