M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Starcom: rynek telewizyjny spadł o 0,7 proc.

Maciej Burlikowski | 10 listopada 2017, 06:00

Po 9 miesiącach br. rynek reklamy TV osiągnął wartość 2,836 mld zł.

Według szacunkowych danych domu mediowego Starcom, na które powołuje się Cyfrowy Polsat, właściciel m.in. Telewizji Polsat, jednego z dwóch największych, obok TVN-u, komercyjnych nadawców telewizyjnych w kraju, wartość rodzimego rynku reklamy i sponsoringu telewizyjnego w trzecim kwartale br. wyniosła 809 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z analogicznym kwartałem ub.r. spadła o 0,7 proc. Także w porównaniu z trzecim kwartałem 2015 r. telewizyjny rynek reklamowy osłabł (o 0,2 proc.).

Starcom wylicza, że łącznie po 9 miesiącach br. rynek reklamy TV osiągnął wartość 2,836 mld zł, co w porównaniu z trzema kwartałami ub.r. także oznacza spadek - o 0,5 proc.

Czytaj więcej na temat: , , ,