Przetargi

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare zwyciężyły w przetargu LOT-u; zmiany w dziale kreacji agencji

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska będą kontynuować współpracę z liniami lotniczymi PLL LOT w zakresie obsługi...

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska będą kontynuować współpracę z liniami lotniczymi PLL LOT w zakresie obsługi budżetu reklamowego. Do przetargu, który rozpoczął się pod koniec października ub.r., zostało zaproszonych 18 agencji reklamowych. W drugim etapie propozycje strategiczno-kreatywne prezentowały: Upstairs Young & Rubicam, DDB Warszawa, NoS/BBDO, McCann-Erickson Polska, Euro RSCG Warsaw oraz Gruppa 66/Ogilvy. Na ostatniej krótkiej liście znalazły się: Euro RSCG Warsaw, Gruppa 66/Ogilvy oraz Upstairs Young & Rubicam. Gruppa 66/Ogilvy i MindShare obsługiwały markę LOT przez ostatnie pięć lat. W przygotowaniu prezentacji agencyjnej brała jeszcze udział Ewa Zaborowska, executive creative director Ogilvy Group Poland, która od 1 kwietnia br. rozstaje się z agencją i branżą reklamową w ogóle. Nie wiadomo, czy jej stanowisko zostanie ponownie obsadzone, nie udało nam się skontaktować z Tomaszem Bałukiem, head of country Ogilvy Group Poland. Począwszy od 1 marca br., Zaborowska przekazała Robinowi Weeksowi, dyr. kreatywnemu Gruppy 66/Ogilvy, obsługę budżetów Forda i LOT-u, którymi wcześniej się zajmowała (informacja na ten temat ukazała się w DS “MMP” z 25 lutego br.). (AMS)