M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Misja Wisła" w WP

Maciej Burlikowski | 13 listopada 2017, 06:00

Kanał WP inwestuje we własny programming. Partnerem jest Renault.

 Na zdjęciu od lewej: Agata Biernat, Jakub Tujaka, Błażej Żuławski, Maciej Orłoś, Mateusz Żuchowski, Zbigniew Urbański
Na zdjęciu od lewej: Agata Biernat, Jakub Tujaka, Błażej Żuławski, Maciej Orłoś, Mateusz Żuchowski, Zbigniew Urbański
Telewizja Wirtualnej Polski przygotowała program pt. "Misja Wisła" z udziałem m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego.

Trzy ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety - Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat - mierzyły się nie tylko z trasą, ale też z nietypowymi zadaniami.
"Misja Wisła" będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza. Premierowe odcinki będą pokazywane o 8.30, powtórki o 13.50. Partnerem programu jest Renault Polska. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto.

Premierze programu towarzyszy kampania reklamowa - za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiadała WP, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: , ,