Kraj

Ministerstwo Finansów promuje Jednolity Plik Kontrolny

Akcję przygotowały agencja Unique One oraz firma Fm Pro/

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL_AGP0ydk6I%22%7D
W wyniku przeprowadzonego postępowania Ministerstwo Finansów powierzyło konsorcjum – agencji Unique One oraz firmie FM Pro (ATM Grupa), opracowanie scenariusza i spotu reklamowego do kampanii dotyczącej Jednolitego Pliku Kontrolnego skierowana jest do mikroprzedsiębiorców.

Od 1 stycznia 2018 r. około 1,6 mln mikroprzedsiębiorców dołączy do grona podatników VAT, którzy prowadzą elektroniczną ewidencję VAT (czyli rejestr sprzedaży i zakupów VAT) oraz przesyłają ją jako Jednolity Plik Kontrolny VAT. 
Kampania Ministerstwa Finansów obejmie telewizję (TVP, Polsat, TVN), radio i Internet. Uruchomiona została też dedykowana infolinia Krajowej Informacji Skarbowej. Komplet informacji podatnicy mogą uzyskać między innymi we wszystkich urzędach skarbowych i na stronie www.jpk.mf.gov.pl.

Agencja Unique One  jest odpowiedzialna za powstanie scenariusza do spotu reklamowego, a firma FM Pro za realizację i produkcję spotu. Film wyreżyserował Marcin Męczkowski, a w spocie wystąpili: Kinga Krasuska, Szymon Michalewicz oraz Mateusz Bernardyn.