Kraj

Łowicz promuje koncentrat pomidorowy na raz

Wystartowała nowa kampania marki Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fpw33Dh7DsmI%22%7D
Wystartowała nowa kampania telewizyjna produktu z portfolio marki Łowicz (Maspeks). Pomidorowy spot prezentuje koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce “w sam raz na raz”. Producent poleca swoje produkty do zup, sosów i bigosu. Spot, emitowany w telewizji i na platformach wideo w internecie ma podkreślać zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Za kreację spotu odpowiada Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.