M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hand Made z akcją launchującą dla Nescafe

Katarzyna Woźniak | 15 listopada 2017, 06:00

Marka z portfolio Nestle proponuje nowy ekspres do kawy Lumio.

Na początku tygodnia wystartowała kampania launchingowa nowego ekspresu Nescafe Dolce Gusto Lumio. W lokalnej adaptacji działań komunikacyjnych brała udział agencja Hand Made.
Lumio to nowy automatyczny ekspres w portfolio Nescafe Dolce Gusto. Ma się wyróżniać awangardową stylistyką i kompaktowym rozmiarem. Jak zapewnia biuro prasowe, Lumio może przygotować 30 różnych kaw i napojów.

Adaptację kampanii, pod hasłem "Esencja designu. Moc kreacji”, przygotowała agencja Hand Made. Działania komunikacyjne prowadzone będą w internecie. Na potrzeby kampanii stworzona została autorska linia kreatywna wykorzystująca oryginalne ilustracje młodych, utalentowanych i wielokrotnie nagradzanych ilustratorek: Urszuli Palusińskiej, Katarzyny Głowy i Alicji Ozaist. Ilustracje miały na celu wyeksponowanie designerskiej strony ekspresu oraz jego możliwości w kreowaniu kaw. Przygotowane materiały to m.in. wideo, landing page oraz niestandardowe formaty w kanałach socialmediowych.
Współpraca Hand Made i marki Nescafe Dolce Gusto prowadzona jest od początku 2017 r. Agencja odpowiedzialna jest za obsługę kanałów SM oraz kampanie digitalowe. Media kupuje MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,