M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rozśpiewana kampania sieci Sainsbury na święta

Katarzyna Woźniak | 15 listopada 2017, 06:00

Brytyjski detalista w tym roku do udziału w kampanii zaprosił prawdziwych konsumentów.

Brytyjska sieć supermarketów Sainsbury wystartowała z działaniami świątecznymi i wspólnym śpiewaniem karaoke. Tym samym sieć wyłamała się z ogólnego trendu wyścigu o palmę pierwszeństwa w kategorii najbardziej chwytający za serce świątecznych spotów.
Postawiła na luz i zabawę, wykorzystując popularność karaoke wśród Brytyjczyków. Nowa odsłona działań świątecznych rozszerza claim kampanii "Living well", którą sieć realizuje od początku tego roku.
Spot wykorzystuje czarno-białe zdjęcia z rozśpiewanymi konsumentami w różnym wieku. Wśród gości specjalnych znaleźli się aktor Ricky Tomlinson oraz Kermit Żaba. Za reżyserię teledysku odpowiada francuski duet reżyserski Mico Toledo i Juan Sevilla, znani m.in. z realizacji teledysku "Happy" Pharrella Williamsa.
Za kreację i strategię komunikacji dla sieci oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Wieden +Kennedy.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,