Kraj

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Milka poleca się przed świętami
Na początku tygodnia wystartowała kampania marki Milka z portfolio Mondelez pod hasłem: “Odkryj magię oczekiwania na święta”. Główny komunikat opiera się na zachęcaniu do delikatności. Biuro prasowe zapewnia, że w tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Marka zapowiada m.in. w 9 miastach Polski dodatkowe atrakcje i aktywacje. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio – kalendarz adwentowy z odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy “Wehikuł czasu”.
Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ub.r. 60- i 30-sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, który ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach socialmediowych marki.
W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. To jednak nie wszystko. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe,
za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie jeszcze większy niż dotychczas.
Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż w 9 miastach pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie przechodniów w przedświątecznym pośpiechu. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czekają atrakcje, np. wyzwalająca magię świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.
Kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube. Na Facebooku pojawią się również poświęcone świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.
Obok kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami
w kształcie choinek. Dodatkowo w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać metalową puszkę.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę socialmediową powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.