Kraj

Timecode prowadzi konkurs "Akcja Animacja"

To konkurs dla motion designerów i twórców animacji. Pula nagród wynosi 25 tys. zł.

Timecode prowadzi konkurs "Akcja Animacja"
Timecode “Akcja Animacja” to konkurs dla młodych motion designerów, twórców animacji. Skierowany jest do wszystkich w wieku 18-35 lat, w szczególności do studentów i absolwentów uczelni artystycznych. Zadaniem uczestników jest stworzenie w dowolnej technice animacyjnej filmu będącego odpowiedzią na wybrany przez siebie brief. Organizator udostępnia wybór tekstów lektorskich wraz z muzyką oraz główne założenia, przygotowane w oparciu o wytyczne sześciu parterów konkursu: Cinema City, Zee One, Sas Institut, Ursus, Polskie Koleje Państwowe oraz Premium Mobile.

W jury konkursu znaleźli się: Andrzej Pągowski (artysta, grafik), Grzegorz Szczepański (CEO Hill + Knowlton Strategies), Dawid Korzekwa (prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej), Anna Iller (branded content manager Allegro), Łukasz Słotwiński (creative director Canal+/NC+), Agnieszka Koćmierowska (creative group head Ogilvy), Katarzyna Rykaczewska (senior public relations specialist Open Minded Group), Piotr Krauschar (parter zarządzający FaceAddicted), Mariusz Neon Mitek (designer in chief Leniva Studio), Michał Paśko (producent Timecode Film Production) oraz Jerzy Drozda (technical artist T Media).

W półfinale konkursu jury wyłoni pięć najciekawszych animacji, które najlepiej odpowiadać będą na zadany temat i przedstawią najwyższy poziom oryginalności. Półfinaliści zaproszeni zostaną do udziału w warsztacie, podczas którego pod okiem ekspertów będą mieli okazję pracować nad udoskonaleniem swoich prac. Laureat pierwszej edycji konkursu, którego poznamy 12 grudnia, otrzyma nagrodę główną (10 000 zł, monitor referencyjny Eizo oraz tablet Wacom). Natomiast partnerzy konkursu przyznają sześć wyróżnień w postaci gratyfikacji finansowej i tabletów Wacom. Zwycięskie prace zostaną opublikowane w sieci i wykorzystane w komunikacji marek partnerskich.