M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mieszko startuje z przedświąteczną loterią

Katarzyna Woźniak | 16 listopada 2017, 06:00

W konkursie do wygrania m.in. słodycze, biżuteria marki Yes oraz samochód Fiat 500.

Firma Mieszko SA wystartowała ze wsparciem marketingowym loterii realizowanej pod hasłem "Życie warto smakować!". Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić jeden z produktów z portfolio producenta oznaczonych naklejką promocyjną: Cherrissimo Exclusive, Cherrissimo Classic, Amoretta Classic, Amoretta Desserts, a następnie wypełnić formularz i sprawdzić, czy udało się wygrać bransoletkę. Jeśli kod nie uprawnia do otrzymania bransoletki, zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody głównej - Fiata 500.
Zgłoszenia można wysyłać do 22 stycznia. Za realizację i organizację loterii odpowiada agencja i360. Loteria będzie wspierana reklamą zewnętrzną, prasową oraz digitalowo. Akcja będzie miała wsparcie w prasie (konsumencka i branżowa), radiu, digitalu, social mediach i na outdoorze. Za kreację i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Maxus. 

Czytaj więcej na temat: , ,