Przetargi

Unique One z kolejną akcją dla Nestle

Agencja opracowała ogólnopolską loterię pod hasłem "Co Nestle przyniesie? Sprawdź w SMSie".

Unique One z kolejną akcją dla Nestle
W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem “Co Nestle przyniesie? Sprawdź w SMSie”, która jest realizowana w sklepach sieci Intermarche.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestle i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 16 a 29 listopada 2017 r. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Bobo Frut, Princessa i Winiary.
Aby wziąć udział w tej loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestle objęte akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70816. 
Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche o wartości 100 zł (170 bonów Intermarche), tablety Lenovo (14 sztuk). Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki  Fiat 500 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.
Agencja odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (m.in. plakaty, standy i “Gazetka Sieci Intermarche”).