M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Seat Polska debiutuje w Instagramie

Katarzyna Woźniak | 16 listopada 2017, 06:00

Firma rozszerza współpracę z agencją FaceAddicted.

Do listy kanałów komunikacji Seata od 13 listopada dołączyła kolejna platforma - Instagram. Start profilu zbiegł się z premierą nowego modelu Seat Arona. Za komunikację marki jest odpowiedzialna agencja FaceAddicted (w trakcie rebrandingu na F11), z którą marka współpracuje od prawie czterech lat, rozszerzając działania o kolejne kanały komunikacji oraz obszary aktywności digital (np. Facebook Ads). Agencja jest odpowiedzialna za działania strategiczne, analityczne, przygotowywanie polskojęzycznych treści (także wideo) oraz akcje dotyczące poszczególnych promocji i ofert marki. Ze strony agencji zespół, który jest odpowiedzialny za treści publikowane w Instagramie i innych kanałach komunikacji, nadzoruje Maciej Koński, account manager FaceAddicted.
Seat realizuje działania digital i social z agencją od 2014 r., kiedy to została ona wybrana w wyniku konkursu ofert. W 2016 r., po wygranym przez agencję przetargu Seat podpisał długofalową umowę o współpracy.
Od początku roku do września br. Seat zanotował 21-proc. wzrost realizacji zamówień w porównaniu z 2016 r. Na te wyniki miały wpływ również działania reklamowe prowadzone przez agencję w Facebooku i YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , ,