Przetargi

Grey Worldwide Warszawa zatrzymuje obsługę Idei, DDB Warszawa będzie agencją wspierającą

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, zakończył przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Całość obsługi marki Idea (zintegrowana komunikacja -...

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, zakończył przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Całość obsługi marki Idea (zintegrowana komunikacja – ATL i BTL) zostaje w agencji Grey Worldwide Warszawa, która pozostaje agencją wiodącą dla tej marki. DDB Warszawa natomiast została wybrana na agencję wspierającą, której w miarę potrzeb będą przekazywane poszczególne projekty. Przypomnijmy, że DDB Warszawa wcześniej zwyciężyła w przetargu Idei na obsługę strategiczno-kreatywną projektu związanego ze sponsoringiem piłkarskiej ekstraklasy (w przetargu startowała jeszcze agencja Testardo Red Cell). Nie wiadomo, jak długi okres obejmuje umowa. W przetargu brały udział trzy agencje: Grey Worldwide Warszawa, NoS/BBDO oraz DDB Warszawa. Obsługą innej marki Centertela – pre-paidu Pop – zajmuje się agencja Testardo Red Cell, z którą umowa jest podpisana do końca br. (AMS)