Kraj

SPC House of Media pracuje przy kampanii Lecha Kaczyńskiego

Dom mediowy SPC House of Media planuje i kupuje media do kampanii reklamowej promującej program Prawa i Sprawiedliwości. Jak powiedział...

Dom mediowy SPC House of Media planuje i kupuje media do kampanii reklamowej promującej program Prawa i Sprawiedliwości. Jak powiedział Tomasz Dudziński, członek zespołu odpowiedzialnego za strategię promocji PiS-u, oprócz SPC House of Media rozpatrywane były również oferty innych agencji. Nie ujawnił jednak ich nazw. SPC House of Media pracował dla PiS-u już w ubiegłym roku przy okazji wyborów do Parlamentu Europejskiego. Wartość budżetu, jaki będzie obsługiwał SPC House of Media, nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że oprócz telewizji współpraca dotyczyć będzie również zakupu nośników reklamy zewnętrznej. Spot telewizyjny, w którym występuje Lech Kaczyński, kandydat PiS-u w najbliższych wyborach prezydenckich, został od strony kreatywnej przygotowany we własnym zakresie przez sztab wyborczy partii, a wyprodukowany w studiu Odeon. Kampania pod hasłem “Silny prezydent, uczciwa Polska” toczy się wyłącznie w Telewizji Polskiej, pierwszy etap potrwa do Wielkanocy. Do tego momentu wyemitowanych zostanie 15 45-sekundowych spotów. Dalszy przebieg działań promocyjnych Dudziński uzależnia od rozwoju sytuacji na scenie politycznej i tego, kiedy ostatecznie odbędą się wybory prezydenckie. W biurze PiS-u utworzony został specjalny kilkuosobowy zespół, który zajmuje się tworzeniem strategii promocyjnej partii. PiS nie zatrudnia żadnego zewnętrzego konsultanta marketingowego. (PR)