Polska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.
Siecią Roku został McCann WorldGroup, do którego trafiły łącznie 42 nagrody, w tym 1 grand prix i 10 złotych statuetek.
Tytuł agencji roku otrzymało BBDO New York (27 nagród w tym 1 grand prix i 6 złotych statuetek).
W tym roku oceniano 3350 prac z 71 krajów. Na short-listach znalazła się agencja Bardzo – łącznie sześć nominacji za "Costume party", "English for Beginners" i "Lemonade" przygotowane dla Allegro. Agencja VML Poland z "The Missed Spaceflight" przygotowany dla Samsunga oraz Walk z "The Invisibles" dla Fundacji Kapucyńskiej.
Nagrody rozdawane od 1987 r. są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową. "Media & Marketing Polska" jest patronem tego wydarzenia.
Czytaj więcej na temat: Samsung, Allegro, Media & Marketing Polska, agencje reklamowe, konkurs, Walk, Bardzo, Vice Media, VML Poland, McCann World Group, nagrody, branża reklamowa, Fundacja Kapucyńska, Spencer Baim, Epica Awards 2017