M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Black Energy Drink - Tytularnym Sponsorem LFL All-Star Tour Poland 2018

Katarzyna Woźniak | 21 listopada 2017, 06:00

Marka energetyku z portfolio FoodCare podjęła współpracę z Pro Polska.

Black Energy Drink, marka napoju energetycznego z portfolio FoodCare, podjęła współpracę z firmą Pro Polska - promotorem trasy Legends Football League (LFL). Kobieca liga futbolowa rozegra po raz pierwszy mecze w Europie - i to właśnie w Polsce.
Legends Football League (LFL) jest kobiecą ligą futbolową, która rozgrywa spotkania wiosną i latem na największych amerykańskich stadionach i arenach, znanych z występów NBA, NFL czy NHL.
Biuro prasowe marki podkreśla, że transmisje meczów LFL oglądają widzowie w ponad 200 krajach na całym świecie. Liga powstała w USA w 2009 r. jako Lingerie Football League. Nazwa wzięła się od meczów pokazowych Lingerie Bowls, które nadawane były na płatnym kanale telewizyjnym, w przerwie transmisji Super Bowl. W 2009 r. obecny komisarz ligi, Mitchell Mortaza, podjął decyzję o przekształceniu pojedynczych rozgrywek w profesjonalną ligę. Cztery lata później Lingerie Football League przemianowano na Legends Football League. Zawodniczki zyskały nowe, bardziej sportowe stroje, zamiast dotychczasowej bielizny. Wprowadzono wówczas nowe, udoskonalone ochraniacze na ramiona, które przyczyniły się do poprawy bezpieczeństwa zawodniczek. Obecnie Legends Football League składa się z ośmiu drużyn w USA.
Na zaproszenie Pro Polska Sp. z o.o. i właściciela marki Black Energy Drink zawodniczki LFL odwiedzą Polskę ponownie na przełomie stycznia i lutego 2018 r., aby rozegrać trzy Mecze Gwiazd: w Gdańsku, Łodzi i Krakowie.
Partnerem specjalnym konferencji LFL jest restauracja Jeff’s Pole Mokotowskie.

Czytaj więcej na temat: , , ,